fbpx

Strefa wiedzy

Znajdziesz tu porady, wskazówki i narzędzia przydatne

w codziennej pracy oraz najciekawsze nowinki ze świata marketingu.

 

Jak audyt identyfikacji wizualnej marki wpływa na zachowanie spójności

Większość nowych firm zaczyna od projektowania logo i wyraźnej tożsamości firmowej, która jest spójna we wszystkich wizualnych przekazach, publikacjach, drukach i grafikach. (W każdym razie w sytuacji idealnej taki jest cel)....

Wymiary brandingu i jego użyteczność w marketingu

Słowo „brand” pochodzi od staro nordyckiego słowa brandr, czyli palić, znakować, w domyśle zwierzę, rzecz. W naszym aktualnym rozumieniu jest to zestaw cech produktu, które zostawiają w umyśle odbiorcy trwały ślad. Jest to też przykład naturalnego, bezpośredniego dla człowieka posługiwania się symbolami w komunikacji.

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 w marketingu

Na fali podsumowań minionego roku, przeszła fala planów i przewidywania przyszłości. Na krótkie zebranie głównych wydarzeń w marketingu zebrała się i ja. Przygotowałam podsumowanie najważniejszych wydarzeń w marketingu 2019 oraz wymieniłam największe wyzwania przed jakimi stoimy w bieżącym roku.

Jak projektowanie podróży klienta staje się drogą do jego lojalności?

W idealnym świecie podróż, w której ludzie stają się lojalnymi klientami, jest prostym drogowskazem:Zobacz produktKup produktUżyj produktuPowtórz działania       W rzeczywistości podróż ta często przypomina wycieczkę krajoznawczą z przystankami, eksploracją i dyskusją...

Content marketing w branży farmaceutycznej – praktyczny marketing farmaceutyków

Content Marketing to budowanie długotrwałych i wartościowych relacji z odbiorcą poprzez tworzenie i dystrybucję różnego rodzaju wartościowych dla nich treści. CM opiera się na treściach, które są istotne i poszukiwane przez określone grono odbiorców.

Wymiary brandingu i jego użyteczność w marketingu

Wymiary brandingu i jego użyteczność w marketingu

Słowo „brand” pochodzi od staro nordyckiego słowa brandr, czyli palić, znakować, w domyśle zwierzę, rzecz. W naszym aktualnym rozumieniu jest to zestaw cech produktu, które zostawiają w umyśle odbiorcy trwały ślad. Jest to też przykład naturalnego, bezpośredniego dla człowieka posługiwania się symbolami w komunikacji.

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 w marketingu

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 w marketingu

Na fali podsumowań minionego roku, przeszła fala planów i przewidywania przyszłości. Na krótkie zebranie głównych wydarzeń w marketingu zebrała się i ja. Przygotowałam podsumowanie najważniejszych wydarzeń w marketingu 2019 oraz wymieniłam największe wyzwania przed jakimi stoimy w bieżącym roku.

11 + 13 =